Onderzoeker/ster Klantentevredenheid

Gepubliceerd op 21-09-2018

Voorstelling van het bedrijf

Management Information, het moederbedrijf van CertUp, is sinds 1990 actief op de Belgische markt van learning- en consulting. De certificatie-activiteiten gingen van start in 1992. We hebben in totaal reeds meer dan 4500 audits uitgevoerd in de learning- en consultingmarkt. Wij bieden een boeiende en uitdagende werkomgeving aan.


Functiebeschrijving

- Autonoom telefonische kwaliteitsonderzoeken uitvoeren, volgens het Qfor-kwaliteitsmodel met ClientScan bij organisaties die diensten aanbieden op vlak van opleiding en consulting.
- Een tevredenheidsonderzoek op basis van het Qfor-kwaliteitsmodel betekent concreet:
o een kwalitatief open en gestructureerd telefoongesprek, waarin de tevredenheid van de klant in kaart wordt gebracht;
o online registratie van de onderzoekinformatie en de resultaten;
o briefing aan de kwaliteitsauditor.


Gezocht profiel

De ideale kandidaat is:
- hoger opgeleid.
- een professional, al dan niet met ervaring in klantentevredenheidsonderzoeken of telefonische enquêtes.
- perfect tweetalig en vlot communicatief.
- luistervaardig en objectief.
- flexibel, met een gezonde nieuwsgierigheid en een open geest.
- zelfstandig en respecteert deadlines.
- werkt vlot met een pc.
- onmiddellijk beschikbaar tijdens de werkuren.


Aanbieding

- Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar klanten, we leveren jou de opdrachten aan.
- Een degelijke interne opleiding.
- Veel vrijheid in werkorganisatie en mogelijkheid tot voltijds thuiswerk.
- Prestaties op freelance basis (in bijberoep, deeltijds of voltijds).
- Een aangepaste prestatiegebonden verloning.


Solliciteren

Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be