Key Performance Indicators (KPI) van uw processen

Amelior

Inhoud en doelstellingen

Een "KPI" (Key Performance Indicator) is eigenlijk een sleutel-prestatie-indicator. Het is dus een ‘maatstaf van prestatie’ en geeft aan in welke mate een doelstelling bereikt werd, bvb. :

een strategische of operationele doelstelling (wat men wil bereiken);
doeltreffend en kostenbewust inzetten van middelen (infrastructuur, computerapplicaties, machines, …);
verwerven van competenties door het personeel
aspecten van tevredenheid van de belangengroepen (klanten, maatschappij, personeel, …);


We spreken in dat verband ook van "(kritische) succesfactor" of ‘Key Success Factor’ (KSF). De term ‘key’ wijst op het belang van de doelstelling of van de indicator in het kader van de kwaliteit en de continuïteit van de organisatie.

Om de doelstellingen en de bijbehorende indicatoren op het niveau van een proces te bepalen, moeten we vertrekken van de behoeften van de diverse belangengroepen.

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
AanvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

Al wie KPI's op bedrijfsprocessen wil gaan gebruiken of beter wil begrijpen.

Duur en prijs

Duur

3.5

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 400.00€
Prijs / dag : prijs op aanvraag
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag
Max aantal deelnemers:

De andere opleidingen

Deze organisatie biedt opleidingen aan in de volgende thema(’s):



Zie alle opleidingen

Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be