In 10 stappen naar een succesvolle crossmediastrategie

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

De digitale revolutie heeft een heleboel nieuwe digitale mediakanalen toegevoegd aan het bestaande traditionele marketingarsenaal. Klassieke media verdwijnen niet, maar hun rol in de marketingmix verandert. In die context is het cruciaal om die kanalen te begrijpen en prioriteiten te stellen. Wilt u meer inzicht krijgen in het gedrag van uw doelgroep en uw mediakanalen daarop afstemmen? Wilt u leren omgaan met de complexiteit van oude en nieuwe (digitale) media? Wilt u een crossmediaalplan voor uw eigen organisatie ontwikkelen? Wilt u offline- en onlinekanalen efficiënter inzetten?

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
UitvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

- marketingmanagers en -medewerkers
- communicatiemanagers en -medewerkers
- productmanagers
- mediaplanners

Duur en prijs

Duur

2d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 1360.00€
Prijs / dag : 680.00€
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2014.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2014 inclus.

Max aantal deelnemers:

De andere opleidingen

Deze organisatie biedt opleidingen aan in de volgende thema(’s):



Zie alle opleidingen

Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be