Do's-and-don'ts in online marketing

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

Internetmarketing werkt enkel wanneer alle stukjes van de puzzel in elkaar passen en één mooi geheel vormen. U zult het nut zien van een weldoordachte benadering van internetmarketing en verder leren kijken dan de uitvoering van de losse elementen. Tijdens de opleiding 'Do's-and-don'ts in online marketing' leert u hoe onlinemarketing uw bedrijf ondersteunt bij het werven van nieuwe klanten en het onderhouden van professionele contacten.

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
UitvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

Marketeers, marketingassistenten, product- en brandmanagers, communicatiemanagers, salesmanagers, accountmanagers, zaakvoerders.

Duur en prijs

Duur

1d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 730.00€
Prijs / dag : 730.00€
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2013.
Les prix sont valables jusqu’au 30 juin 2013 inclus

Max aantal deelnemers:

De andere opleidingen

Deze organisatie biedt opleidingen aan in de volgende thema(’s):



Zie alle opleidingen

Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be