Customer Service Game: klantgerichtheid van theorie naar praktijk

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

Klantgerichtheid is de sleutel om succesvol te zijn. Ontdek spelenderwijs op een dag via de 'Customer Service Game Training©' belangrijke lessen over het ontdekken van de behoeften van de klant en het voldoen aan klantwensen. Ook onderwerpen als het afhandelen van klachten en het samenwerken met andere afdelingen komen aan de orde in dit business game.

Type de formation

CochéDates fixes
Non cochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

Voor elke professional die in contact komt met klanten in welke omgeving dan ook.

Durée et prix

Durée

1 d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 885.00€
Prix / jour : 885.00€
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 31 December 2015.
Les prix sont valables jusqu’au 31 Décembre 2015 inclus.

Max aantal deelnemers:

Les autres formations

Cet organisme de formation propose des formations dans le(s) domaine(s) suivant(s) :



Voir toutes les formations pour cet organisme

Placez votre logo sur TrainingInfo.be