Feedback geven en ontvangen

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

Tijdens deze eendaagse praktijktraining krijgt u een antwoord op de volgende vragen: Hoe bereidt u zich het best voor op een feedbackgesprek? Wat is het belang van positieve feedback? Hoe kunt u negatieve feedback geven op een constructieve manier? Hoe kunt u omgaan met emotionele reacties? Welke valkuilen moet u vermijden in het geven van feedback? En in het krijgen van feedback? Wat is de essentie van de feedback die u krijgt? Hoe reageert u het best? Hoe vraagt u om verheldering? Een interactieve training voor medewerkers!

opleidingen.kluwer.be

Type de formation

CochéDates fixes
CochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

Medewerkers die op een efficiënte en constructieve manier willen leren feedback geven en ontvangen in gesprekken met klanten, leveranciers, managers of andere medewerkers.

Durée et prix

Durée

1d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 768.00€
Prix / jour : prix sur demande
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2017 inclus.

Max aantal deelnemers:

Dates des prochaines sessions

06-03-2018
Lieux de séminaire :
3hoog Leuven
3000 - Leuven

Langue(s) :
Coché Néerlandais  Non coché Français  Non coché Anglais  Non coché Allemand  
Placez votre logo sur TrainingInfo.be