Feedback geven en ontvangen

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

Tijdens deze eendaagse praktijktraining krijgt u een antwoord op de volgende vragen: Hoe bereidt u zich het best voor op een feedbackgesprek? Wat is het belang van positieve feedback? Hoe kunt u negatieve feedback geven op een constructieve manier? Hoe kunt u omgaan met emotionele reacties? Welke valkuilen moet u vermijden in het geven van feedback? En in het krijgen van feedback? Wat is de essentie van de feedback die u krijgt? Hoe reageert u het best? Hoe vraagt u om verheldering? Een interactieve training voor medewerkers!

opleidingen.kluwer.be

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
AanvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

Medewerkers die op een efficiënte en constructieve manier willen leren feedback geven en ontvangen in gesprekken met klanten, leveranciers, managers of andere medewerkers.

Duur en prijs

Duur

1d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 768.00€
Prijs / dag : prijs op aanvraag
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2017 inclus.

Max aantal deelnemers:

Datum van de komende sessies

06-03-2018
Vergaderplaats :
3hoog Leuven
3000 - Leuven

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be