Het marketingplan in de praktijk

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

De nood aan een strategische, consistente en planmatige aanpak in marketing en communicatie is meer dan ooit nodig. Want impulsieve of creatieve beslissingen die snel resultaat moeten garanderen werken niet meer. Elke modern denkende manager heeft m.a.w. een marketingplan nodig dat de lijnen voor de volgende 12 maand uitzet. In deze opleiding leert u hoe u stap voor stap uw eigen marketingstrategie opbouwt en uitschrijft in een gestructureerd marketingplan dat zowel strategische als tactische componenten bevat.

opleidingen.kluwer.be

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
UitvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

Geen bijkomende informatie

Duur en prijs

Duur

1d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : prijs op aanvraag
Prijs / dag : prijs op aanvraag
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 30 juin 2017 inclus.

Max aantal deelnemers:

Datum van de komende sessies

13-12-2017
Vergaderplaats :
Business Faculty
1120 - Brussel

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be