Klantvriendelijk en efficiënt telefoneren

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

Gunt uw telefoon u geen moment van rust? Tijdens de eendaagse praktijkworkshop 'Klantvriendelijk telefoneren' ontdekt u dat het niet moeilijk is om in al die drukte uw geduld, uw goed humeur, uw persoonlijkheid en vooral uw professionele aanpak optimaal in te zetten. Dankzij handige basisprincipes, doeltreffende technieken en trucs maakt u uw werk aangenamer en zorgt u ervoor dat u onder alle omstandigheden klantgericht en professioneel overkomt. Om te klinken zoals u bent: sympathiek, vriendelijk en toch zakelijk.

opleidingen.kluwer.be

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
AanvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

- telefonistes
- receptionistes
- managementassistants
- secretaresses
- baliemedewerkers
- medewerkers van klantendiensten en administraties (boekhouding, personeel, financiële dienst, ...)

Duur en prijs

Duur

1d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 768.00€
Prijs / dag : prijs op aanvraag
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2017 inclus.

Max aantal deelnemers:

Datum van de komende sessies

21-03-2018
Vergaderplaats :
Bluepoint Antwerpen
2600 - Berchem

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
22-03-2018
Vergaderplaats :
Holiday Inn Expo Gent
9051 - Sint-Denijs-Westrem

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be