Marketing voor niet-marketeers

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

Tijdens deze tweedaagse opleiding, waarbij theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden, leert u - als niet-marketingspecialist - de noodzaak van een product/marketingplan, de betekenis van marktanalyse en marktsegmentatie, mogelijke marketingstrategieën, de bepaling van marketingobjectieven en de kenmerken van het afnemersgedrag in consumermarkets en industrial markets. U verwerft op een praktische manier een basisinzicht in de sleutelbegrippen van marketing en wapent u met een grondige basiskennis van marketing.

opleidingen.kluwer.be

Type de formation

CochéDates fixes
Non cochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

- startende marketingmedewerkers
- sales- en accountmanagers
- commerciële medewerkers
- binnendienstmedewerkers
- projectmanagers of -medewerkers
- administratieve of financiële medewerkers

Deze opleiding richt zich tot professionals die niet uitsluitend met marketing bezig zijn of die geen marketingopleiding gevolgd hebben.

Durée et prix

Durée

2d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 1430.00€
Prix / jour : 715.00€
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2017 inclus.




Max aantal deelnemers:

Dates des prochaines sessions

24-10-2017 - 25-10-2017
Lieux de séminaire :
Best Western Keizershof
9300 - Aalst

Langue(s) :
Coché Néerlandais  Non coché Français  Non coché Anglais  Non coché Allemand  
22-02-2018 - 23-02-2018
Lieux de séminaire :
Elewijt Center
1982 - Elewijt

Langue(s) :
Coché Néerlandais  Non coché Français  Non coché Anglais  Non coché Allemand  
Placez votre logo sur TrainingInfo.be