Marketing metrics, analytics & dashboards

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

In deze training 'Marketing metrics, analytics & dashboards' reiken we u de tools, technieken en inzichten aan waarmee u in 3 stappen een heldere aanpak voor uw analytics uitwerkt. Stap 1: Tactics: bepaal uw doelstellingen en ontwerp uw scorecard. Stap 2: Metrics: weet wat en hoe u meet! Stap 3: Reporting: hoe verwerkt u de metrics in duidelijke rapporten en dashboards? Doorheen de 3 stappen staat analyse van de data centraal: wat vertellen de cijfers? En hoe interpreteren we de resultaten om campagnes of de website bij te sturen.

opleidingen.kluwer.be

Type de formation

CochéDates fixes
Non cochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

- marketing managers
- (digitale) marketeers
- (digitale) marketing assistants
- campaign managers
- (digital/data/BI) analisten
- communicatiemedewerkers

Durée et prix

Durée

3d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 1775.00€
Prix / jour : 591.66€
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 30 juin 2017 inclus.




Max aantal deelnemers:

Dates des prochaines sessions

01-12-2017 - 15-12-2017
Lieux de séminaire :
Park Inn by Radisson Leuven
3010 - Kessel-Lo

Langue(s) :
Coché Néerlandais  Non coché Français  Non coché Anglais  Non coché Allemand  
Placez votre logo sur TrainingInfo.be