Marketing metrics, analytics & dashboards

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

In deze training 'Marketing metrics, analytics & dashboards' reiken we u de tools, technieken en inzichten aan waarmee u in 3 stappen een heldere aanpak voor uw analytics uitwerkt. Stap 1: Tactics: bepaal uw doelstellingen en ontwerp uw scorecard. Stap 2: Metrics: weet wat en hoe u meet! Stap 3: Reporting: hoe verwerkt u de metrics in duidelijke rapporten en dashboards? Doorheen de 3 stappen staat analyse van de data centraal: wat vertellen de cijfers? En hoe interpreteren we de resultaten om campagnes of de website bij te sturen.

opleidingen.kluwer.be

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
UitvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

- marketing managers
- (digitale) marketeers
- (digitale) marketing assistants
- campaign managers
- (digital/data/BI) analisten
- communicatiemedewerkers

Duur en prijs

Duur

3d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 1775€
Prijs / dag : 591.66€
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2016.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2016 inclus.

Max aantal deelnemers:

De andere opleidingen

Deze organisatie biedt opleidingen aan in de volgende thema(’s):



Zie alle opleidingen

Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be