Marketing metrics, analytics & dashboards

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

In deze training 'Marketing metrics, analytics & dashboards' reiken we u de tools, technieken en inzichten aan waarmee u in 3 stappen een heldere aanpak voor uw analytics uitwerkt. Stap 1: Tactics: bepaal uw doelstellingen en ontwerp uw scorecard. Stap 2: Metrics: weet wat en hoe u meet! Stap 3: Reporting: hoe verwerkt u de metrics in duidelijke rapporten en dashboards? Doorheen de 3 stappen staat analyse van de data centraal: wat vertellen de cijfers? En hoe interpreteren we de resultaten om campagnes of de website bij te sturen.

opleidingen.kluwer.be

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
UitvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

- marketing managers
- (digitale) marketeers
- (digitale) marketing assistants
- campaign managers
- (digital/data/BI) analisten
- communicatiemedewerkers

Duur en prijs

Duur

3d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 1775.00€
Prijs / dag : 591.66€
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 30 juin 2017 inclus.




Max aantal deelnemers:

Datum van de komende sessies

01-12-2017 - 15-12-2017
Vergaderplaats :
Park Inn by Radisson Leuven
3010 - Kessel-Lo

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be