Marketing voor niet-marketeers

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Inhoud en doelstellingen

Tijdens deze tweedaagse opleiding, waarbij theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden, leert u - als niet-marketingspecialist - de noodzaak van een product/marketingplan, de betekenis van marktanalyse en marktsegmentatie, mogelijke marketingstrategieën, de bepaling van marketingobjectieven en de kenmerken van het afnemersgedrag in consumermarkets en industrial markets. U verwerft op een praktische manier een basisinzicht in de sleutelbegrippen van marketing en wapent u met een grondige basiskennis van marketing.

opleidingen.kluwer.be

Opleidingsvorm

AanvinkenOpen cursus
UitvinkenOp maat
UitvinkenAvond / WE
UitvinkenResidentieel
UitvinkenCorresp.
UitvinkenE-learning / DVD
UitvinkenDiploma

Taal / Talen

AanvinkenNederlands
UitvinkenFrans
UitvinkenEngels

Doelgroep en voorkennis

- startende marketingmedewerkers
- sales- en accountmanagers
- commerciële medewerkers
- binnendienstmedewerkers
- projectmanagers of -medewerkers
- administratieve of financiële medewerkers

Deze opleiding richt zich tot professionals die niet uitsluitend met marketing bezig zijn of die geen marketingopleiding gevolgd hebben.

Duur en prijs

Duur

2d

Prijs (Alle prijzen zijn excl. BTW, tenzij anders vermeld)
Totale prijs : 1430.00€
Prijs / dag : 715.00€
Indicatieve prijs voor in-company opleidingen : prijs op aanvraag

Bijkomende informatie over de prijs

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2017.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2017 inclus.




Max aantal deelnemers:

Datum van de komende sessies

24-10-2017 - 25-10-2017
Vergaderplaats :
Best Western Keizershof
9300 - Aalst

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
22-02-2018 - 23-02-2018
Vergaderplaats :
Elewijt Center
1982 - Elewijt

Taal / Talen :
Aanvinken Nederlands  Uitvinken Frans  Uitvinken Engels  Uitvinken Duits  
Plaats hier uw logo op TrainingInfo.be