Verhoog uw omzet en customer loyalty met CRM

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

"CRM is een vanzelfsprekende en gemakkelijke groeistrategie voor tal van bedrijven. Het mooie aan CRM is dat het winstverhoging automatisch koppelt aan hogere klantentevredenheid."" Dat is de visie van groeistrateeg Geert Vanhees op CRM. Een visie die hij uit de doeken doet tijdens de tweedaagse over de meerwaarde van CRM voor uw klantenportfolio.

opleidingen.kluwer.be

Type de formation

CochéDates fixes
Non cochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

Deze complete CRM-opleiding is een must voor elke functie in een bedrijf die bezig is met groei, klantentevredenheid en businessstrategie zoals:
- marketeers
- IT-managers
- zaakvoerders
- CEO’s
- salesmanagers

Durée et prix

Durée

2d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 1390.00€
Prix / jour : 695.00€
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2016.
Les prix sont valables jusqu’au 30 juin 2016 inclus.

Max aantal deelnemers:

Les autres formations

Cet organisme de formation propose des formations dans le(s) domaine(s) suivant(s) :



Voir toutes les formations pour cet organisme

Placez votre logo sur TrainingInfo.be