Klanten winnen en binden met content marketing

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

In onze snel evoluerende wereld gaan traditionele marketing en communicatie methoden steeds inefficiënter en storender werken. Een veranderd consumentengedrag ligt hier aan de basis: klanten zijn dezer dagen constant op zoek naar kwalitatieve, relevante informatie en knappen af op platte commerciële boodschappen waarin de aanbieder zichzelf vol lof aanprijst. Goed gemaakte, relevante en aangepaste content is onafwendbaar. En als marketeer weet u dat er werk aan de winkel is, want contentcreatie is complexer dan het op het eerste zicht lijkt.

Type de formation

CochéDates fixes
CochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

Marketing managers, Communicatiemanagers, Productmanagers, Conversation manager, Client relation managers. Kortom, alle marketeers en communicatieverantwoordelijken die zich afvragen hoe content kan helpen bij de realisatie van hun doelstellingen (loyalty, retentie, acquisitie, sales, traffic building, activation, ..) of die vandaag al in enige mate content inzetten maar die beter willen plannen (strategie) en uitvoeren (tactiek).

Durée et prix

Durée

1d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 730€
Prix / jour : 730€
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 30 juni 2014.
Les prix sont valables jusqu’au 30 juin 2014 inclus.

Max aantal deelnemers:

Les autres formations

Cet organisme de formation propose des formations dans le(s) domaine(s) suivant(s) :



Voir toutes les formations pour cet organisme

Placez votre logo sur TrainingInfo.be