Marketing voor niet-marketeers

Kluwer Opleidingen / Kluwer Formations

Contenu et objectifs

Tijdens deze tweedaagse opleiding, waarbij theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden, leert u - als niet-marketingspecialist - de noodzaak van een product/marketingplan, de betekenis van marktanalyse en marktsegmentatie, mogelijke marketingstrategieën, de bepaling van marketingobjectieven en de kenmerken van het afnemersgedrag in consumermarkets en industrial markets. U verwerft op een praktische manier een basisinzicht in de sleutelbegrippen van marketing en wapent u met een grondige basiskennis van marketing.

opleidingen.kluwer.be

Type de formation

CochéDates fixes
Non cochéSur mesure
Non cochéSoir / Week-End
Non cochéRésidentiel
Non cochéCorrespondance
Non cochéE-learning / DVD
Non cochéDiplôme

Langue(s)

CochéNéerlandais
Non cochéFrançais
Non cochéAnglais

Public cible et prérequis

- startende marketingmedewerkers
- salesmanagers
- accountmanagers
- vertegenwoordigers
- commerciële medewerkers
- binnendienstmedewerkers
- projectmanagers of -medewerkers
- administratieve of financiële medewerkers
Deze opleiding richt zich tot professionals die niet uitsluitend met marketing bezig zijn of die geen marketingvorming hebben genoten, maar die vanuit hun functie een degelijk basisinzicht in marketing moeten integreren in hun activiteiten. Iedereen die regelmatig in contact komt met de marketingafdeling of die dezelfde taal wil spreken als zijn marketingcollega's, krijgt via deze opleiding een stevige marketingbasis.


Deze opleiding richt zich tot professionals die niet uitsluitend met marketing bezig zijn of die geen marketingvorming hebben genoten, maar die vanuit hun functie een degelijk basisinzicht in marketing moeten integreren in hun activiteiten. Iedereen die regelmatig in contact komt met de marketingafdeling of die dezelfde taal wil spreken als zijn marketingcollega's, krijgt via deze opleiding een stevige marketingbasis.

Durée et prix

Durée

2d

Prix (Tous les prix sont hors TVA, sauf mention contraire)
Prix total : 1395€
Prix / jour : 697.5€
Prix ​​indicatif pour la formation en entreprise : prix sur demande

Informations complémentaires sur le prix

De prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2016.
Les prix sont valables jusqu’au 31 décembre 2016 inclus.

Max aantal deelnemers:

Dates des prochaines sessions

21-02-2017 - 22-02-2017
Lieux de séminaire :
Business Faculty
1120 - Brussel

Langue(s) :
Coché Néerlandais  Non coché Français  Non coché Anglais  Non coché Allemand  

Les autres formations

Cet organisme de formation propose des formations dans le(s) domaine(s) suivant(s) :



Voir toutes les formations pour cet organisme

Placez votre logo sur TrainingInfo.be